Nak tau lagi? Meh klik :)

Thursday, June 11, 2009

Kepala pusing

www.tips-fb.com

Salam~

Emm...pening dah kepala aku mnanti result nih...
X gak keluar2...menyusahkan betol laa....
Kate 11hb, tp xder pon?? hmmm...

Aku dah sakit kepala nih...
Mane x nyer...tdo pon x lena...
Makan kenyang, mandi basah....
Dah mcm org bcinta la plak...
Tp ni bkn "bercinta", ni "benci kita"...
Ahaha...ntah pape ntah...

K la, aku nak sambung tdo...
Ni kalo aku bgn n check result msh x kuar g...
Siap laa.....akan ku @JSHD$^ pihak yg terlibat...
Hohohoho~

Nak titow~
Oyasumi nasai~(+_+)v~

.: daku yg kengantukan :.
~ejad_nimo~

5 comments:

..::mrsMeme::.. said...

tau xpe...
lama gle tnggu ni dah..
kata 11hb...
xde pon..
ish
bngang....

++harisu-sama++ said...

huhuhu..aku lagi bengang..portal pun takpat masuk niii grrr...
uitm nang mcm nihh..selalu mmg lambat dr tarikh kan selame ni??

eZad niMo said...

mrsMeme,
btol2~!!!
lembab tol uitm nih..huhuhu....
org lain dah dpt result dah, kte ni lame benar nunggu..huhuhu~

rs,
hahaha...yg tu sbb line ko yg bengap ckit...
bkn salah uitm...
wakakkaa!!!~

AuraFIza said...

penantian satu penyeksaan..
huhu..
rilek2..

eZad niMo said...

AuraFlza,
hahha...ye, btol2~
tp pnyeksaan tu dah tlerai..
haha...
alhamdulillah~ =)