Nak tau lagi? Meh klik :)

Saturday, June 13, 2009

Congrats~

www.tips-fb.com

Assalamualaikum w.b.t.
dan Salam sejahtera...


Kat sini aku nak mengucapkan syukur dan
setinggi-tinggi penghargaan
wat sumer,
Family aku, sanak saudara, rakan dan taulan
serta para pendidik,
Yg tlh byk mendidik, membantu serta memberi sokongan
dan dorongan kepada aku,
Selama aku hidup di muka bumi ini...

Aku terasa amat bersyukur kerana mempunyai
dan mengenali org2 seperti korang sumer...
Tanpa korang, dan semestinya usaha aku sendiri,
Aku tak mungkin dapat result seperti yg aku inginkan skrg...
Akhirnya merasa jugak aku result sebegini,
Walaupun tak sehebat rakan-rakan yg lain...
Namun aku tetap bersyukur dan gembira...
Sedey2~ huhuhu....

Wat org yg tersayang,
Time kaseh byk2...
Hehehe...
(Yg ni xleh nak citer pjg2)

Wat kwn2 aku sumer...
Tak kira la walau sape pon korang...
Aku nak ucapkan tahniah yang teramat sgt utk result kali ni...

Kepada sesaper yg dpt result mmg gempak gler,
Tahniah!!!
Korang sememangnya segempak result korang tu...
huhuhu~

Kepada yg dpt ape yg korang nak,
Walaupun x segempak maner,
Tahniah!!!
Korang pon gempak gak...
Sbb dpt capai hajat korang...
(Mcm aku gak le..hehehe)

Kepada korang2 yg xdpt2 lg capai ape yg korang nak,
Cube lagi, jgn sedey2...
Pasni korang pasti dpt punyer...
Btw, tahniah gak...
huhuhu...

Jgn putus asa ye..huhuhu~


Walau apapun result korang...
Jangan putus asa...
Kita msh ada masa lg...
Wat yg terbaik lg dari yg ni...
Anda mampu mengubahnya...
Hahaha....

Skali lagi aku nak ucapkan,
TAHNIAH!!!!
CONGRATS MINA-SAN~!!!!

Hohoho...

Wat sesaper yg berkaitan,
Jumpe g ngan korang sem baru ni nanti...
Hehehe...

P/s: Yg dpt pointer tggi tu jgn lupe la nak sponsor org kat sini...hehehehe~(,~~)(^^,)~

Congrats!
ejad_nimo

2 comments:

++harisu-sama++ said...

hehehehe..congratz too!
aku suke p/s tuhh..cam nak join sekaki jek~

eZad niMo said...

hehehe....
yg p/s tu aku tujukan kat korg2 la...
ahahhah~
jgn lupe tau...
hehehe~