Nak tau lagi? Meh klik :)

Friday, December 17, 2010

Tag RS

www.tips-fb.com

Assalamualaikum w.b.t.

Sedih sangat sebab earning nuff aku untuk minggu ni dapat 25sen je. Disebabkan rasa sedih dan kecewa yang teramat sangat ni, aku nak buat tag yang ada. ='(

Yang aku nak buat sekarang ni tag dari Harisu-sama a.k.a. RS yang bermuka ketat dan ngegeh.




1. Apa benda paling penting dalam hidup anda?
Kebahagiaan, kasih sayang, kemudahan dan yang sewaktu dengannya. Aku bukan seorang yang materialistik, tapi wang memang penting. Jadi, aku akan berusaha untuk mendapat kesenangan hidup yang dicari. Keluarga, pasangan hidup, sahabat handai, sanak sedara, rakan dan taulan, semuanya penting. (Aku dah tersasar dari soalan, tak tahu jawapan apa yang aku nak letak sebenarnya).

2. Benda terakhir yang dibeli menggunakan wang sendiri?
Baru aku teringat, aku ada beli black currant jam bubble gum SHOOT semalam. Nak makan la, taknak bagi kat korang. Huhuhu.

3. Lokasi perkahwinan yang anda inginkan dan tema perkahwinan?
Kat rumah je, nak yang simple-simple. Taknak membazir. Takyah tema-tema, buat biasa je. Janji kami selamat diijabkabulkan. Semoga kekal hingga ke akhhir hayat, aminn~! =)

4. Adakah anda sedang bercinta sekarang?
Yup. We're looking forward to go to the next stage. =)

5. Berapa lama lagi anda akan mencintai kekasih anda?
InsyaAllah, hingga ke alam sana. =)

6. Novel/buku/majalah yang terakhir anda beli?
La Tahzan. Jangan Bersedih | Don't Be Sad. Setelah kesulitan pasti ada kemudahan.

7. Antara mak dan ayah, dengan siapa anda lebih rapat?
Mak. Tapi sekarang makin rapat dengan keduanya sekali. Syukur alhamdulillah~! =)

8. Namakan orang yang anda betul-betul ingin jumpa dalam hidup.
Sapa? Entah la, aku pun tak tau gak. Yang aku tau, aku nak jumpe orang yang aku sayang je. Huhu.

9. Adakah anda basuh baju sendiri?
Time kat asrama and rumah sewa dulu memang yup! Basuh tangan lagi, manual ye. Kat umah yang kecik2 je, hehe. =P

10. Tempat yang betul-betul anda ingin pergi?
Mekah kot? Jepun? Luar negara? Dalam negara? Kenapa aku tak tahu semua jawapan untuk soalan yang "betul-betul" ni ek?? Heran aku, huhu.

11. Peluk atau cium?
Peluk.

12. Tiga (3) benda tentang orang yang tag anda.
~ Pakcik ngegeh yang bermuka ketat, sumerrr dia nak.
~ My BFF merangkap classmate time diploma kat UiTM Sarawak dulu.
~ Muda setahun dari aku (takde la setahun, 5 bulan je, cuma beza tahun lahir tu), tapi dia nampak jauh tua dari aku.
~ Nak lebih g? Aku boleh bagi lebih, tapi soalan tanya 3, so 3 je la.

13. Benda yang paling anda sayang dalam hidup?
Maruah dan harga diri. (Yang ni dikira jugak kan? Ok, next~).

14. Lima (5) lagu yang anda suka dan selalu dengar?
~ Radiohead - Creep
~ Travie McCoy - Billionaire
~ Owl City - Fireflies
~ Plain White T's - Let me take you there
~ Maher Zain - For the rest of my life
~ BPR - Dari sinar mata
~ Jonas Brothers - Love bug
(Aku listkan secara rawak je).

15. Lima (5) blogger yang diSUNATkan untuk menjawab tag ini. (Bak kata rs, diSUNATkan).
~ Ehh, takyah la. Malas aku nak seksa orang untuk jawab tag nih. Kalo korang nak jugak, jawab je la.

Ok, dah settle jawab tag nih!


Ryokai,
Nimo

No comments: