Nak tau lagi? Meh klik :)

Thursday, April 2, 2009

ZORRO, ROBIN HOOD & ORANG ASLI

www.tips-fb.com
Pada satu ketika, ada satu pertandingan untuk orang ramai menunjukkan kehebatan masing-masing menggunakan senjata. Ada 2 peserta yang dapat masuk akhir, Zorro dengan Robin Hood. Mereka berdua pun masuk dalam hutan untuk berjalan-jalan sambil mencari idea untuk pertandingan mereka. Sedang mereka berjalan-jalan, mereka terjumpa seorang perempuan dari kaum orang asli yang sungguh cantik. Mereka berdua sepakat untuk bertarung dan siapa yang menang akan dapat berkahwin dengan perempuan tersebut.

Mereka pun memanggil perempuan tersebut dan meletakkan sebiji epal di atas kepala perempuan itu. Mula-mula Zorro yang mulakan pertandingan. Dia pun bergerak sejauh 50 meter dari perempuan itu dan membaling PEDANGnya ke arah epal di atas kepala perempuan itu. Zuuupppp, terbelah dua epal itu. Pergggghh, dengan bangganya, si Zorro menjerit... "I AM ZORRO....."

Kemudian giliran Robin Hood pulak. Dia mengambil jarak 100 meter. Kemudian menggunakan ANAK PANAHnya. Zuuupppp, terbelah dua epal yang baru diletak di atas kepala perempuan asli itu. Dengan jobonya jugak.... si Robin Hood berkata.... " I AM ROBIN HOOD............"

Sedang mereka bertarung, lalulah seorang penduduk lelaki orang asli di situ. Dia merasa tercabar kerana dengan senang-lenangnya perempuan kaum dia nak dikahwinkan dengan orang luar. Jadi, atas rasa tanggungjawab, dia pun masuklah pertandingan itu jugak. Dengan menggunakan sumpit dan jarak 150 meter, kini giliran orang asli tu pulak. ZZZZUUUUUPPPPP.............!!!! PPRRAAPP. Kena kepala perempuan itu dan mati. Dengan selamba orang asli itu berkata............."I AM SORRY....!!"

4 comments:

harisu-sama a.k.a RS said...

dah penah baca~
tp bile ingat balik boleh lah gelak,haha~

eZad niMo said...

owh,hahha...
lorh, ingatkan dah tdo...
blh plak on9 kat blek ko ek??

asfz lily said...

wat can i say..konon2 nk tunjuk hero la katakan..last2..hampeh..kahkahkah

eZad niMo said...

hahaha...btol2~
ksian...mmg hampeh~