Nak tau lagi? Meh klik :)

Friday, September 10, 2010

Salam Aidilfitri, Kemaafan dipohon

www.tips-fb.com
Salam!

Kawan-kawan sekalian!! Selamat hari raya!! Ok, tu je. Daa~ Hahaha, takde la :P. (Blurrr, tak tahu nak taip apa g :-|). Beta kat Miri ingin melaporkan cuaca di sini hujan sepanjang hari, sejak beberapa hari yang lalu. Sekarang pon masih hujan jugak. Entah kenapa dalam cuaca yang agak selesa dan nyaman untuk tido nih, mata aku taknak lelap. Protes ka apa nih? Geram sungguh diriku ini, uhuhu~ Telah ku katakan pada mataku, tolonglah pejam. Namun ia enggan mendengarku, kerana mata tidak mempunyai telinga. Fungsinya hanya melihat, bukan mendengar. Huahuahua!!! XD

Sekarang pon dah pening kepala beta. Cubalah tido wahai mata. Nih dah jam 2.30 pagi, ujan lebat. Nak tunggu apa lagi wahai mata? (Alamak, macam lari dari topik je? Maaf~). Berbalik kepada tajuk asal, iaitu Raya!!! Beta ingin meminta maaf kepada kalian atas segalanya yang telah beta lakukan. Minta maaf gak kat membe-membe sebab beta tak dapat nak beraya sama-sama ngan korang lagi sekali tahun nih. (Masuk nih 2 tahun dah tak beraya ngan kawan-kawan).

Aku harap korang tak marah la ek? Hehehe. Lagi 1 benda yang memang dari dulu-dulu lagi aku nak sangat. Mana duit raya aku??? Hahahhaa. Opss~ aku belum tua lagi aa, masih boleh menerima duit raya dari kalian woo~ ahahaha. Aku nak duit raya banyak, banyak, banyak dari korang sumer. Dapat aku buat macam dalam gambar kat bawah nih, hhehehe~ terima kasih semuanya!! XD


Tengok la, harimau pon dah dapat duit raya. Mana aku tak jeles, huwaaa!! :(( (harimau nih kucing baru dalam family kami, sebagai pengganti kuning *yang dah beristeri dan sekarang tinggal dengan keluarga mertuanya*. Kakak harimau namanya dubuk). Harimau & Dubuk la yang selalu menghiburkan hati ini kat umah setelah ketiadaan Kuning. Tengoklah c Harimau yang nakal, lincah & ganas tu kaco akaknya, c Dubuk yang ngah rehat. Comelnya lah adik-adikku yang kecil-kecil nih. Aku sayang sangat kat depa, kiut!! Sayang lebih kat kekandaku lar~ hohoho.

Baiklah kengkawan sekalian. Beta harap korang bergembira bersama keluarga dan rakan-rakan di hari raya ini. Tapi dalam kita beraya, jangan lupa adat-adat beraya (Wah!! Dah macam iklan imam muda la pulak :P). Bak kata sahabatku, sambutlah syawal nih dengan sederhana ya kawan-kawan :D.

Wasalam.

"Selamat Menyambut Hari Lebaran Minal Aidilwalfaizin"

Ampun maaf dipinta,
Nur Izzati @ Ezad_Nimo

2 comments:

HonEyBuNNy said...

wahhhh...duit raya...nak wit raya...hehehhe...salam raya...

eZad niMo said...

HonEyBuNNy: hahaha! nak wit raya ea? meh la dtg cni. tp dah abes la, kucing tu dh bg ngan kwn2 dia. hahaha. salam raya :D