Nak tau lagi? Meh klik :)

Tuesday, October 8, 2013

Oh My Day~

www.tips-fb.com
Assalamualaikum w.b.t.~!!!

Salam sejahtera semua!!!

Aku datang lagi, tak sampai sebulan pun aku dah update entry baru, yeay~! Hahaha, mode kanak-kanak riang ria ribenna hari ini. Hari ini hari apa? Hari ini hari selasa. Hari ini berapa haribulan? Hari ini 8 haribulan. Makanya hari ini ialah hari............?

Haha, kesiannya tengok intro aku kat atas ni, tah apa-apa ntah. Hari ini aku cuma nak kongsi sikit je la ngan korang pasal tarikh 8 Oktober. Kalo korang nak tauk, tanggal 8 Oktober telah lahirnya seorang tokoh yang amat dikagumi ke dunia yang sementara ini. Haaa, siapakah tokoh yang dimaksudkan itu??

Cuba korang cek kat google sekarang (aku pun nak cek google jap). Alamakkk, tak boleh pakai la google ni, dorang terlupa ada sorang tokoh ni, dia seorang wanita yang belum lagi mencecah usia 30 tahun. Hahaha, dah la, malas aku nak buat karangan merapu meraban reban ayam aku ni.

Long story short, hari ni hari jadi aku, hari jadi sorang rakan sepejabat aku, hari jadi anak buah aku, hari jadi senior aku, dan hari jadi korang yang jatuh pada 8 Oktober, yeayy~!!!

Nak dijadikan cerita, malam tadi abang aku, Encik Mael kol aku dalam pukul 11 lebih, dekat pukul 12 jugak lah. Masa tu aku dah nyenyak tido sebab semalam ujan, jadi cuaca agak sejok dan aku pun keletihan jugak. Ditambah lagi dengan anak aku kat sebelah ni yang uwekkk uwekkk sikit kalo dia belum lena tido.

Bila abang aku kol tu, handphone aku berbunyi dengan kuat dan agak mengejutkan (sebab hampir semua orang dah tido dan suasana tengah sunyi sepi), aku pun cepat-cepat angkat kol abang dan dengan serta merta tanpa berfikir panjang aku terus jawab, "Kenak abang kol malam-malam gitok? Pukul berapa dah jam tok?" Masa tu aku agak mamai sikit dan macam orang mengigau jugak, ditambah lagi anak aku tetiba nangis dengar bunyi ringtone handphone aku yang agak nyaring. Lepas tu abang terus letak panggilan. Yang sempat aku dengar masa tu abang macam tengah nyanyi dan berhenti sekerat sebab aku dah bising.

Sejak dari tu, aku jadi kebingongan dan rasa serba salah sebab aku macam tetiba marah abang tak tentu pasal. Aku pun berfikir sejenak, "Alamak, apa aku dah buat ngan abang tok. Mesti abang tengah kecik ati sebab aku cakap kasar tadi". Sampai la aku tetido, dan bila bangun lagi ni, aku masih memikirkan kejadian malam tadi. Kesian abang =(

Memandangkan sekarang masih awal, tunggu jam pukul 5 pagi nanti aku nak kol abang balik, mesti abang dah tido time ni. Sebenarnya kan, aku lupa yang ari ni birthday aku, jadi abang selalunya akan jadi orang pertama yang kol dan nyanyi birthday untuk aku, jahatnya aku~ =((

Okaylah, aku nak sambung berehat kejap (mata dah merajuk taknak tido balik, haishhh~). Doakan semoga abang aku tak kecik ati k? Aaminnn~ =)

Sekian, terima kasih.

Wassalam!

P/s: Jangan lupa klik nuffnang / iklan kat page aku sebagai adiah birthday k?? Trimas!!! =D

Aku yang bersalah,
Ezad Nimo =(

2 comments:

Unknown said...

hahahahahahahaha! aku mampu tetak jak.. *aku lagik jaik tetak ngan org* haha

eZad niMo said...

xpa sah, ne nak molah tek nak? hahaha