Nak tau lagi? Meh klik :)

Sunday, June 13, 2010

Unsangkarable!! + FIFA!!

www.tips-fb.com

Salam :)

Yo! Kabare? aha, yibba yibba angre angre~~ (nyanyi happy :P). Result untuk exam dah pon keluar, maknanya result akhir aku dah pon diketahui. Alangkah gumbiranya di hati setelah mengetahui aku mendapat keputusan yang agak memberangsangkan pada saat terakhir. At last, setelah 6 sem kat UiTM barulah aku mendapat result yang diimpi-impikan selama nih. Syukur alhamdulillah, walaupun tak seberapa tapi aku agak berpuas hati dan berasa lega sekarang.

Time nak check result tu memanglah sakit yang teramat sangat hati nih sebab server UiTM sangat lembab. Nak masuk student portal pon kena refresh beribu juta kali sebab jem sangat, tu pon x dapat jugak. Sampaikan aku tak tido selagi tak dapat tengok result tuh. Keesokan hari baru boleh masuk, tu pon nak kena tunggu lame jugak, haish~ Bila dah dapat tengok result tu, aku tak tahu camner perasaan daku yang sangat pelik itu. Hahahaha, memang lawak. Kalau korang tengok aku time tu mesti korang pelik. Mane tak nye, aku dah tergelak (tapi macam nak nangis je rase) macam orang tak betol dah. Takleh tahan gelak, rasa macam lawak je bila tengok result tu. Hahaha, unsangkarable betol lah!

Ahh!!! Sekarang pon aku rasa macam nak gelak puas-puas, tahan, tahan!! Memang tak logik, tapi itulah hakikatnya kawan-kawan. Aku dapat pointer yang baik untuk aku, pastu cgpa aku pon naik ke tahap yang aku impikan selama nih. Alhamdulillah, murah rezeki. Disaat akhir, aku capai ke tahap yang aku impikan. Merasa jugak tempat yang aku selalu inginkan. Agak seronok sampai perasaan bercampur-campur. Tapi papepon, itulah dia penutupan yang baik bagi aku.

Terima kaseh kat team Bau (k. anis, shey, ain) yang dah sama-sama menjayakan projek final kami, dah berjuang bersama-sama selama 2 semester berpraktikal di PKD Bau, yang dah bersusah senang dan melalui macam-macam bersama-sama. Mintak maaf kalo dah banyak wat salah n silap, thanks dah jaga aku selama nih. Sayang korang 3!!! TAHNIAH buat korang 3!!! :D

Thanks gak kat coursemate lain, team Lundu (ben, chan, ferik, jaf) yang slalu g umah kitorang d Bau (opss :P), team Kuching (nana, neti, azie, mas), team Serian (rs, dd, marcos, bob) & team Samarahan (sha, kinot, aron). Kita dah 3 tahun berjuang bersama. 2 tahun g kuliah sama-sama, setahun praktikal tempat lain-lain. TAHNIAH buat korang semua!!! TAHNIAH nana dapat ANC (Anugerah Naib Canselor *betol ka eja? :P).

Thanks n TAHNIAH gak kat kengkawan UiTM (ex-roomates, jiran-jiran, kengkawan len, FARIDA GOK *kawan sekolah) yang dah berjaya n ada yang dah grad. Yes, jom enjoy!! Wahahaha!!!

Owh, tak lupe jugak kat lecturers, supervisor, preceptor, staff PKD Bau, PKB Kuching, MDB (Majlis Daerah Bau), Jabatan-jabatan lain di Bau, Penduduk di Bau, terutama Kpg. Masjid (tempat umah sewa kami), Sk St. Patrick n SK Pedaun Bawah (yang telah bekerjasama bagi menjayakan projek final kami), kengkawan PKA KKAK (yang telah banyak membantu terutama KAMARUL MGONG yang selalu membantu di saat memerlukan) staff UiTM Sarawak n warganya, Kengkawan tak kira dimana berada & family yang tercinta atas sokongan, dorongan, panduan, tunjuk ajar, semangat, didikan, kasih sayang, penghargaan, perhatian, kata-kata yang memberangsangkan, serta macam-macam lagi. Jasa dan bimbingan kalian semua amatlah dihargai. ARIGATOU GOZAIMASHITA!!!

Waaa~ memang panjang la ucapan penghargaan aku nih. Aku harap dapat berjumpa dengan korang semua lagi, best sangat dapat kenal korang. Kengkawan UiTM, jumpe g time konvo nanti. Buat yang nak keja tu, arap korang dapat (aku jugak). Yang nak sambung degree pon arap korang dapat teruskan hajat korang. Yang nak g PLKN tuh (Harisu-sama), botakkan lah kepala anda dan hitamkan lagi lah kulit anda. Wahahaha!!!

Ooo, tak sabar nak dapat hadiah kemenangan dari Harisu-sama (ada 2 hadiah tuuu) sebab dah kalah dalam deal kami kali ni. Huhuhu, pasni tak tao bile lagi dapat wat camni. :( Thanks pakcik busuk! :P

P/s: Sekarang aku tengah tunggu match FIFA (England vs USA). Dah nak start. Sorry, aku pilih England, hahaha! (btw, tadi Argentina aku menang lawan Nigeria dengan gol 1-0).

P/s: Wah!!! Gerard (Captain) dah menjaringkan gol pertama untuk England pada minit 3 lebih. Wahahhaa!!! Go England!!! (I'm lovin it!)

Go! Go! Go! XD

Aisaka Taiga,
Ezad Nimo

3 comments:

fareeza mukhris said...

wahhh
tahniah2!!!
tumpang gembire sekali
hehe
anyway,sudi2 la dtg melawat blog saye
( * ^ )

harisu-sama a.k.a RS said...

hohoho~~ omedetogozaimasu!
tulah berkat tak online agaknya :P
mari berkonvo dengan gumbira okeyh.

btw apa kata kau post entri berkenaan blog kau yg membawa malware tu. suruh dorg bukak guna firefox.

eZad niMo said...

planet putih: thanks! hehe. insyaAllah, nanti sy g melawat :D

rs: hahaha, seronok2!! btol, tu mungkin hasil berkat usaha kita bersama. thx kat kau! ak x reti nak deal ngan org len, syukur2~~ thankx a lot pkck busuk!! XD

ha'a la kan. nanti la post entry psl tuh, leh gak dptkan jwpn kpd psoalan ak. bgs3, mmg idea bernas dr kau. thx lg, hahah! :P