Nak tau lagi? Meh klik :)

Wednesday, January 12, 2011

ARE YOU AN ADVOCATE, AN INVESTOR, A MANAGER OR A HOPEFUL?

0 speaker(s)
www.tips-fb.com
Cepat klik sini kalo nak tau g!! :D

Klik kat SINI pun boleh kalo nak tau lebih g. =)

Take the Wellness Profiler to find out if you’re an Advocate, an Investor, a Manager or a Hopeful and gain valuable insights to your approach on nutrition and health. Here’s to the start of a new year, and to a healthier you! Remember to take the test first and then let your friends know about it! Thank you Nestle!

Take the test~!!!

OM NOM NOM YOUR WAY THROUGH, AND WIN A TRIP TO HONG KONG!

2 speaker(s)
www.tips-fb.com
Jom klik sini cepat!!

Wahh~!! Kalo menang ni dapat hadiah menarik la, dapat g Hong Kong g tu?? Best!! =D

Okay. Quick question! Do you live to eat or eat to live? Either way, we are bringing you an unbelievable contest which is the "Maxis Om Nom Nom Race". Exclusive for Nuffnang Bloggers, 60 most creative bloggers will race against time to complete various food challenges all around Malaysia and win great prizes! Write a blog post titled “One Step Closer to the Maxis Om Nom Nom Race“, and tell us why you would love to be a part of this Maxis Om Nom Nom Race. 60 best blog entries will be chosen to participate in Maxis Om Nom Nom Race and the attractive prizes to be won! There are 2 main prizes to be won. The 2 teams who earn the most points will win the following: 1st Prize: A trip to Hong Kong 3 days 2 nights with 5 Star accommodation (for the winning team members of 4 pax) worth RM10,000- (And also 1 HTC Desire Z for each member) 2nd Prize: 4 x HTC 7 Mozart – 1 per winning member. All 60 participants will be rewarded with Maxis goodie bags. Hurry hurry! Do not miss this chance. Contest ends on 12th January 2011.

Klik SINI kalo nak tau lebih g. =)

TAKE PART IN ASTRO PVR CHANGE YOUR LIFE CONTEST TODAY & WIN A TRIP TO KK!

0 speaker(s)
www.tips-fb.com
Klik gambar ni kalo nak tau lebih lanjut g

Check out Astro B.yond PVR where you can record all your favorite Astro shows and watch what you want, when you want them. Astro B.yond PVR has just made our lives easier! If you’d like to get an Astro B.yond PVR for yourself and take charge of your TV-viewing experience, we’ve got good news for you! Astro is holding a contest exclusively for you Nuffnang Bloggers where you could stand a chance to receive, enjoy and review an Astro B.yond PVR set, and even win a 3D/2N getaway to Sutera Harbour in Kota Kinabalu! Drop a comment on the blog post, and answer this question: “How Would Having Astro PVR Change Your Life?” and share to your friends and followers on this life changing experience! Don't forget to tag Astro FB @Astro if you're sharing on FB or @astroonline if you’re sharing on Twitter! Start sharing the contest today!

Korang boleh klik SINI gak kalo nak tau lebih lanjut g. =)

Sunday, January 9, 2011

Facebook Akan Ditutup Pada 15 March 2011

18 speaker(s)
www.tips-fb.com
Mark Zuckerberg

Assalamualaikum w.b.t.

UPDATED : Ada sumber yang gitau berita ni sebenarnya palsu. Kalo nak tau, baca SINI. Aku pun tak pasti. Tapi kalo betol la nak tutup, aku lagi suka. Hehe, jangan marah aku hanya kerana aku sokong Facebook kena tutup. Memang betol laman sosial ni sekarang dah bawak banyak masalah. Walaupun kita guna elok je, tapi disebabkan apa yang orang lain dah buat, benda ni jadi tak elok dah. Bak kata pepatah orang tua dulu-dulu, "kerana nila setitik, rosak susu sebelanga". Renung-renungkan dan selamat beramal! =D

Hoho, tadi aku ternampak topik HANGAT: Facebook bakal ditamatkan & FACEBOOK WILL END IN MARCH 15TH! kat blog Encik Suratan Kebetolan. Satu topik yang sangat menarik perhatian aku. Buat encik SK, sori kalo saya amik topik ni, saja nak share ngan member kat sini, hehe. Papepon, thanks for the info! =D

PALO ALTO, CA –Mark Zuckerberg announced that Facebook will be shut down in March. Managing the site has become too stressful.


“Facebook has gotten out of control,” said Zuckerberg in a press conference outside his Palo Alto office, “and the stress of managing this company has ruined my life. I need to put an end to all the madness.”


Zuckerberg went on to explain that starting March 15th, users will no longer be able to access their Facebook accounts.


“After March 15th the whole website shuts down,” said Avrat Humarthi, Vice President of Technical Affairs at Facebook. “So if you ever want to see your pictures again, I recommend you take them off the internet. You won’t be able to get them back once Facebook goes out of business.”


Zuckerberg said that the decision to shut down Facebook was difficult, but that he does not think people will be upset.


“I personally don’t think it’s a big deal,” he said in a private phone interview. “And to be honest, I think it’s for the better. Without Facebook, people will have to go outside and make real friends. That’s always a good thing.”


Some Facebook users were furious upon hearing the shocking news.


“What am I going to do without Facebook?” said Denise Bradshaw, a high school student from Indiana. “My life revolves around it. I’m on Facebook at least 10 hours a day. Now what am I going to do with all that free time?”


However, parents across the country have been experiencing a long anticipated sense of relief.


“I’m glad the Facebook nightmare is over,” said Jon Guttari, a single parent from Detroit. “Now my teenager’s face won’t be glued to a computer screen all day. Maybe I can even have a conversation with her.”


Those in the financial circuit are criticizing Zuckerberg for walking away from a multibillion dollar franchise. Facebook is currently ranked as one of the wealthiest businesses in the world, with economists estimating its value at around 7.9 billion.


But Zuckerberg remains unruffled by these accusations. He says he will stand by his decision to give Facebook the axe.


“I don’t care about the money,” said Zuckerberg. “I just want my old life back.”


The Facebook Corporation suggests that users remove all of their personal information from the website before March 15th. After that date, all photos, notes, links, and videos will be permanently erased. - SOURCE : Weekly World News


Aku sokong tindakan Mark Zuckerberg (Pengasas Facebook - sila rujuk cerita The Social Network bagi sesapa yang tak kenal lagi sepa dia). Bagusla kalo camni, takyah main Facebook g, hahaha! Aku okay je, korang la kesian =P.

Oh, aku nyer account Friendster, Myspace, Tagged, Miak Sarawak Comunnity semua aku dah delete. Twitter lak aku memang tak buat langsung, haha. Pasni nanti boleh la main blog je (kalo dapat la), hehe.

Selamat menikmati saat-saat terakhir korang dengan Facebook ye~ hehe.

Wassalam!


Happy,
Nimo

Saturday, January 8, 2011

STUPID!!

3 speaker(s)
www.tips-fb.com
MUN TORG SUKA GLAK PUN,  JGN LA SMPE MBAK ORG LAIN, STUPID!!
I HATE THOSE PEOPLE, SUCH AN IDIOTS!!
SBB YA AKU X SUKA, STUPID!!
STUPIDITY ALL AROUND THE WORLD!!
MAKSEH LA AJAK2 ORG CMYA, MENTANG2 AKU XDA SIA, SKATI TORG JAK, STUPID!!!
I REALLY HATE THAT U KNOW??!!!
STAY AWAY FROM THOSE KIND OF PEOPLE!!
SUCH A LOA LOA!!
DAMNNN!!!

SORY MUN TERKASAR, SEPA SURUH KURG AJAR GILAK!! STUPID!!
SOMETIMES I CAN'T CONTROL MY ANGER.
U SHOULD KNOWS OTHER PEOPLE'S LIMIT.
DON'T SIMPLY DRAG THEM TO DO WHAT U ASK THEM TO.
IF I WERE THERE, I WONT LET U DO THAT.
I WILL PROTECT THEM BECAUSE I CARE FOR THEM.

FOR ALL MY FRIENDS, PLEASE DON'T ASK ME Y K?
I'M STILL ME, I'M ALRIGHT.
THANKS FOR YOUR CONCERN.

Wednesday, January 5, 2011

Kisah Pelajar UIA Mimpi Jumpa Rasulullah

1 speaker(s)
www.tips-fb.com


Assalamualaikum w.b.t.

Artikel ni aku amik dari saudari nelly tadi. Selamat membaca =)




Di bawah ini satu article yang amat mengharukan jiwa, salah seorang rakan saya yang juga ahli lembaga pengarah sekolah ilmi telah mengirimkannya kepada saya. Bila membacanya, terasa juga akan keindahan kisahnya, mungkin ia lebih berkesan lagi, kalau dipanjangkan kepada rakan-rakan melalui blog saya ini. Semoga penulis article dan juga teman yang terlibat dengan kisah ini, memberikan saya keizinan menerbitkannya.

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Ya Allah, lancar jari ini menaipkan sebuah pengalaman yang amat berharga dari seorang insan yang di pilih Allah untuk berjumpa Nabi SallaLahu'alaihiwas allam melalui mimpi hari Khamis, 16 Rejab 1427 H bersamaan 10 August, 2006. 

Nama yang dipilih oleh ayah beliau Syamimi yang bermaksud ‘kesayanganku’, gelar Nabi pada puteri kesayangan Baginda, Fatimah. Ketika khilaf memilih nama itu, ayah beliau mengharapkan mudah-mudahan suatu hari nanti anaknya akan menjadi salah seorang mutiara kesayangan Rasulullah SallaLahu’alaihiwas allam. AlhamduliLlah, doanya makbul selepas 23 tahun kelahiran anak sulungnya daripada 8 adik-beradik.

AlhamduliLlah, Al-Quran 30 juzuk terpelihara kemas di dalam hatinya. Beliau menghabiskan masa 3 tahun untuk habis menghafal 30 juzuk KalamuLlah ketika di negeri kelahirannya. Beliau hafal sendiri untuk memenuhi harapan ibu ayah beliau yang mengharapkan ada di kalangan anak mereka menjadi seorang hafiz atau hafizah. Sebagai anak sulung, beliau mengambil tanggungjawab ini untuk menjadi contoh kepada adik-adik, SubhanaLlah. Setiap hari beliau hafal 2 mukasurat Al-Quran dan tasmi’ dengan ustaz di sebelah rumahnya di sana. Sekarang beliau pelajar tahun 4 jurusan Undang-Undang Syariah di universiti ana InsyaAllah.

Akak ni memang di uji dengan sakit yang tak tau apa punca sejak lebih setahun yang lalu. Sakitnya rasa seperti di tikam-tikam dengan pisau di bahagian belakang tubuhnya, tambahan pula kaki yang sudah sakit di bahagian lutut sejak 8 tahun lalu yang tak pernah sembuh. Pernah satu ketika, selepas makan, beliau muntah bersama segumpal rambut dari kerongkongnya. Penderitaannya hanya Allah dan dia sendiri yang tau. Dah lama dia tak daya ke kelas sebab sakitnya membuatkan dia tak dapat berdiri atau berjalan. Hilang selera makannya hingga susut badannya hampir 13 kg. Beliau hanya menggagahkan diri untuk pergi berwudhu’ 2 hingga 3 kali sehari. Wudhu’ itu di jaga sebaik mungkin untuk ibadah sepanjang hari.

Hari-hari yang di laluinya beliau penuhi dengan membaca Al-Quran dan qiamullail sebagai pendinding daripada gangguan yang terus-terusan menyakitinya. Diceritakan makhluk-makhluk tu akan mengganggunya terutama waktu sebelum subuh, waktu zuhur dan waktu maghrib. Beliau dah banyak berubat di merata tempat, di negeri kelahirannya, berjumpa doktor-doktor pakar, dengan ulama’ yang faqih dalam ilmu perubatan islam sendiri dan akhir sekali dengan sorang lecturer di sini tapi beliau hanya mampu bertahan. Ustaz pesan, setiap kali beliau sakit, banyakkan baca Surah Al-Baqarah.

Pagi khamis tu, beliau berniat untuk hadir kuliyah sebab dah lama tak mampu ke kelas. Beliau bangun kira-kira jam 4.30 pagi untuk solat. Berbekalkan sedikit kekuatan yang di gagahkan, beliau ke bilik air untuk berwudhu’ dengan memapah dinding dan apa yang mampu membantu beliau berdiri. Habis berwudhu’, beliau jatuh tersungkur, rasa seperti ada yang menolak keras dari belakang. Masa tu beliau dah tak mampu berdiri, justeru beliau merangkak ke bilik. Sampai saja di bilik, beliau ketuk pintu dan rebah di bahagian depan bilik. Waktu tu, di sebabkan sakit yang mungkin dah tak tanggung, dengan spontan beliau niatkan, “Ya Allah, kiranya mati itu baik untukku, aku redha, tapi kiranya Engkau ingin aku terus hidup, aku ingin dengar kata-kata semangat daripada RasuluLlah SallaLlahu’alaihiwa sallam sendiri”.

Kemudian beliau pengsan. Sahabat-sahabat sebilik mengangkat beliau ke dalam bilik dan di baringkan di sana. Waktu tu, sahabat-sahabat dah forward message pada kawan-kawan yang lain agar bacakan surah Yasin sebab beliau dah nampak nazak. Semua dah sedia dengan nombor-nombor ahli keluarga beliau untuk di hubungi kiranya apa-apa berlaku dengan izin Allah. Kira-kira jam 11 pagi, beliau tidur dengan tenang dalam waktu qoilulah, dalam tidur beliau, beliau sedang terbaring dalam keadaan memakai telekung dengan tangannya di qiam seperti dalam solat di tempat asing yang sangat cantik. Beliau terbaring di sebelah mimbar dan kelihatan banyak tiang di sekitarnya.

Tiba-tiba datang seorang Hamba Allah dengan wajah yang bercahaya dari arah depan dan berdiri hampir sekali, kira-kira 2 meter dari beliau. Wajahnya SubhanaLlah, indah sekali, tak dapat nak di gambarkan. Beliau tertanya-tanya, siapa orang ni, cantik sekali kejadiannya dan hati beliau rasa sangat tenang dengan hanya melihat wajahnya. Di rasakan seluruh kesengsaraan yang di tanggung selama ini lenyap begitu saja. Kemudian, Hamba Allah itu mengatakan, “Assalamu’alaikum, Ana RasuluLlah”. SubhanaLlah, baginda Nabi rupanya. Nabi memakai jubah putih dan kain serban Nabi berwarna hijau di atas bahu baginda. Beliau nampak dengan jelas mata Baginda Nabi, janggut Baginda, rambut Baginda, kain serban di atas bahu Baginda dan tubuh Baginda. Kemudian Nabi katakan “Enti fil masjidi”, -’sekarang enti (kamu) berada di masjidku, Masjid Nabawi’-. Allahuakbar.

Kemudian Baginda Nabi SallaLahu’alaihiwas allam berkata: QalAllahuta’ ala; “InnaAllahama’ assobirin”, – sungguhnya Allah bersama orang-orang yang sabar’. Ketika mendengar suara Nabi mengalunkan KalamuLlah, terasa bergema suara merdu Nabi di seluruh ‘alam. SememangNya Baginda sebaik-baik kejadian dan di ciptakan dengan penuh kesempurnaan. Nabi katakan (in lughatul ‘arabiyah, tapi kami terjemahkan), “Ya Syamimi, dengan berkat kesabaran enti, dengan sakit yang enti tanggung selama ini, dan dengan berkat Al-Quran yang enti pelihara di dalam hati enti, maka Allah bukakan hijab untuk enti nampak ana”. Ketika Nabi sebut Ya Syamimi, terlintas di hatinya ‘Ya Allah, Baginda kenal ummat Baginda’. Ya RasuluLlah... Waktu tu, di rasakan baiknya Allah, memberikan nikmat yg begitu besar buat dirinya.

Kemudian Nabi katakan, “Sampaikan salamku buat sahabat-sahabat seperjuangan Islam, insyaAllah, kita semua akan berjumpa nanti”. Lepas tu Nabi kita lafazkan, “Ummati... ummati... ummati…”, dan beliau nampak Nabi menangis dan beberapa titisan airmata Nabi yang suci mengalir untuk ummat Baginda. Kemudian Baginda Nabi pergi. Beliau merintih, “Jangan pergi Ya RasuluLlah”, tapi Baginda tetap pergi. Subhanallah, walaupun kita tak pernah bersua dengan Nabi kita yang mulia, Baginda kenal kita dan sentiasa ingat akan ummat Baginda. Beliau katakan tak pasti, apakah baginda menangis kerana rindu kepada ummat baginda, atau mungkin saja baginda sedih dengan ummat akhir zaman ini atau… tak taulah, waLlahua’lam...

Sedar daripada tidur yang amat indah pengisiannya, beliau di kelilingi oleh kawan-kawan yang terdengar rintihan beliau dalam tidurnya “Jangan pergi Ya RasuluLlah...”. kemudian beliau pun menceritakan kepada para sahabat tentang mimpinya sekaligus menyampaikan salam RasuluLlah buat ummat Baginda, salam dari Nabi sallaLahu’alaihiwas allam. Semua menangis lantaran rindu pada Nabi. Rasa malu pada Nabi kerana kita jarang-jarang ingat pada Baginda sedang kita amat terhutang budi pada baginda Nabi. Lebih-lebih lagi kita sedar bahawa syafaat Baginda yang akan kita kejar di akhirat kelak.

Ya Allah, waktu tu, takde kata yang lebih tinggi daripada kalimah AlhamduliLlah untuk di rafa’kan pada Allah atas ni’mat yang begitu besar yang Allah berikan pada dirinya. Rasa tak layak dirinya menerima anugerah dengan ujian yang hanya sedikit berbanding insan-insan yang lebih berat di uji oleh Allah. Kiranya ada kalimah pujian yang lebih tinggi dari Hamdalah, pasti akan beliau sebutkan buat Allah Yang Maha Kaya. Semuanya terangkum dalam Rahmat-Nya yang melimpah ruah. Ketika itu rasa sakit masih menular d tubuhnya. Cuma kali ini dia bertekad tidak akan menangis lagi untuk kesakitan ini.

Kemudian usai solat Zuhur, rasa sakit yang beliau tanggung makin hebat. Tak pernah beliau merasakan sakit yang sebegitu rupa. Terasa panas seluruh badan dan seluruh tubuhnya rasa di tikam pada setiap penjuru tubuhnya. Kalau dulu, beliau akan menangis dalam menghadapi kesakitan, pada waktu itu beliau pujuk diri untuk tidak menangis. ‘Apa sangatlah sakit yang aku tanggung ni berbanding nikmat yang Allah dah bagi untuk melihat Baginda Nabi SallaLlahu’alaihiwa sallam’.

Kemudian beliau tidur dan terus beliau rasakan berada di tempat tinggi, tempat yang biasa hadir sepanjang beliau menerima gangguan. Beliau katakan “Ya Allah, apa lagi yang nak Engkau bagi buat hambamu yang hina ni, rasa malu sangat dengan-Mu Ya Allah…”. Kemudian dengan izin Allah, datang empat orang yang berpakaian serba hijau. Salah seorang daripadanya mengatakan, “Assalamu’alaikum Ya Syamimi, RasuluLlah SallaLahu’alaihiwas sallam sampaikan salam buatmu. Kami utusan RasuluLlah SAW. “Nahnu khulafa’ ar-rasyidin”. Ana Abu Bakr, ini Ummar Al-Khattab, Uthman bin ‘affan dan Ali. SubhanaLlah, Saidina Abu Bakr memperkenal dirinya dan ketiga-tiga sahabatnya yang mulia. Beliau nampak, Saidina Abu Bakr, amat lembut perwatakannya, Saidina Ummar dengan wajah ketegasan, Saidina Uthman memang cantik sekali dan Saidina ‘Ali yang agak kecil orangnya.

Para Sahabat mengatakan “Kami di utuskan oleh baginda Nabi untuk membantu enti”. kemudian keempat-empat sahabat nabi membacakan ayat 102 drpd surah Al-Baqarah yang bermaksud:
Dan mereka mengikuti apa yang di baca oleh syaitan-syaitan pada masa kerajaan Sulaiman. Sulaiman itu tidak kafir tetapi syaitan-syaitan itulah yang kafir, mereka mengajarkan sihir pada manusia dan apa yang diturunkan pada 2 malaikat di negeri Babylon iaitu Harut dan Marut. Padahal keduanya tidak mengajarkan sesuatu kepada seseorang sebelum mengatakan ‘sesungguhnya kami hanyalah cubaan (bagimu) sebab itu janganlah kafir’. Maka mereka mempelajari dari keduanya (malaikat itu) apa yang (dapat) memisahkan antara seorang (suami) dengan isterinya. Mereka tidak akan dapat mencelakakan seseorang dengan sihirnya kecuali dengan izin Allah. Mereka mempelajari sesuatu yang mencelakakan, dan tidak memberi manfaat kepada mereka. Dan sungguh, mereka sudah tahu, barang siapa membeli (menggunakan sihir) itu, nescaya tidak akan mendapat keuntungan di akhirat. Dan sungguh, sangatlah buruk perbuatan mereka yang menjual dirinya dengan sihir, sekiranya mereka tahu”.

Selesai membaca ayat itu, para sahabat Nabi menghembus pada makhluk-makhluk yang sedang mengganggu beliau dan mereka semua hancur terbakar. SubhanaLlah, waktu itu terasa seolah-olah tubuhnya yang sakit dahulu di tukarkan Allah dengan tubuh yang baru. Hilang segala kesakitan yang dah lebih setahun di tanggung beliau dengan sabar. Kemudian Saidina Abu Bakr mengatakan, “Inilah ganjaran besar dari Allah buat orang-orang yang sabar”. Kemudian, para sahabat Nabi yang mulia pun pergi.

Selesai mimpi indah yang kedua ini, beliau bangun dari tidur dan terus bangun duduk. Kawan-kawan sebilik pelik, kenapa beliau dapat bangun untuk duduk dengan mudah. Kemudian sahabat-sahabat sebilik menyuruh beliau bangun berdiri dan AlhamduliLlah dengan mudah beliau bangun berdiri dan berjalan d sekitar bilik. “Ya Allah, penyakit ana dah sembuh”. Semua sahabat yang ada di situ bergembira dan menangis. Kemudian beliau segera ke bilik air untuk berwudhu’. Dengan tubuh yang ‘baru’, beliau sujud syukur pada Allah Subhanahuata’ ala. “Ya Allah, kiranya di beri tempoh sujud 100 tahun pun belum dapat menjadi hamba-mu yang bersyukur atas ni’mat yang Engkau berikan”.

Beliau katakan pada kami, “Adik-adik, wajarlah para sahabat Nabi yang mulia sanggup mati demi mempertahankan Nabi. Akak yang di beri rezeki melihat Nabi tak sampai pun 5 minit dah rasa tak sanggup berpisah dengan Nabi. Kalau boleh, nak duduk je di bilik untuk beribadah pada Allah dan mengenang wajah Nabi yang mulia. Tapi menyedari banyak lagi taklifan dan tanggungjawab kita di atas muka bumi Allah ni, maka hidup mesti di teruskan. Sekarang ni hati akak tenang sangat. Kalau boleh, nak je akak pinjamkan hati ni walau hanya sesaat agar adik-adik dapat merasakan betapa beningnya hati ini. Tapi itu tak mungkin kan, mungkin ini bahagian akak, bahagian kalian? Hanya Pemiliknya Yang Maha Tahu. Akhir sekali akak ingin katakan; “Tak rugi kita bersabar…”




Amik dari: nelly the strange

Sunday, January 2, 2011

*Blog Under Maintenance*

0 speaker(s)
www.tips-fb.com
Assalamualaikum w.b.t.

Nak pasang header baru jap. Yang aku guna tu sementara je, siap t korang tau la.

Adios!


Nur Izzati

Saturday, January 1, 2011

Pengomen Tegar

2 speaker(s)
www.tips-fb.com
Pengomen tegarrrr aku tok xP

Assalamualaikum w.b.t.

Hilang la sudah sorang pengomen tegarku, aduh. Pastok klak mesti sunyik jak blog aku, sekda orang mok duli gik. Sekda la orang mok ngomen rah entry aku tok gik. Tanpa pengomen tegarku, siapa la aku. Walaupun follower rame, p sekda nok mok komen. Adoh, rindu la ngan pengomen tegarku ya. Adakah nasib blog tok akan berakhir seperti nya juak?? Sik tauk gik, klak la nangga gney. Yang pastinya sekarang, i'm gonna miss her comment.

Kehadapan pengomen tegarku, aku tauk kau baca entry tok. Kau ilek jak la k? Be strong girl, u can do it! Hehehe. Sek hal, ada hikmah nya ya. Sekarang fokus ngan final kau jak la dolok. Mun boring rah FB ya, agak aku ctok. Hehehe. Boh manas aa, ilek-ilek la. Chill, cool, calm down~!! I'm trying to cheer you up now! Hahaha =P.

Last but not least, thanks for being my "pengomen tegarrrr". Hehehe =P


Special edition~


Thanks,
Ezad =)